Invitatie

Daca esti pescar si vrei sa-ti povestesti aventurile Pe patul de nada te rog frumos sa ma contactezi. Motto: "Dintr-un om poti face un pescar, dar dintr-un pescar nu mai poti face un om. Pescuitul este un sport: acorda si pestelui o sansa ! Ceea ce se afla deasupra apei este pentru pescar. Ce e sub apa, e pentru peste!"

luni, 24 martie 2014

Atelier de confectionare: Prastia de nadit


  Prastia de nadit de mari dimensiuni se foloseste pentru nadire la distante mari ( pana la 120m ), cu bulgari de nada amestecate cu porumb si cu boiliesuri.
  Un astfel de produs, ca cel prezentat de magazinul online SipCarp (http://www.sipcarp.ro/magazin/product_info.php?products_id=6566), ajunge insa la un cost destul de frumusel: 800 ron.

  Vreau si eu una, mi-am zis ...insa cu un buget ....mai pamantesc.

  M-am tot gandit la un sistem de trepied, home-made, confectionat ba din lemn, ba din picioare telescopice sau cozi de matura. Cozile telescopice pentru maturi insa sunt din fier mort, cam subtirele, iar cel mai ieftin picior telescopic e vreo 50 ron - n-am facut nimic, mai bine cumpar prastia.
  La o partida recenta de pescuit, m-am uitat mai atent la rod pod-ul meu si am constatat cu placere ca deja am trepiedul si inca unul solid. Ar mai fii un avantaj: in acest fel, un bagaj in minus la transport ...

  Partea de deasupra trepiedului o confectionez dintr-un profil patrat de aluminiu si voi adapta o nuca de prindere la trepied. Va avea o forma de "U". Suplimentar, trepiedul mai poate fii ancorat de sol cu 3-4 sfori

  Cea mai dificila etapa, pe care am intuit-o inca de la inceput, ramane cea cu elasticul. Dupa zile de cautari pe net am inteles ca am nevoie de un latex cu coeficient mare de elongatie iar numarul de corzi (1-2-3) vor influenta greutatea de lansare si distanta. Toate cautarile duceau intr-un singur loc: Thera-Band®

  Am gasit si un anunt pe net unde banda Thera-Band se vindea cu 20 ron / m. Il mentionez doar pentru a vedea elongatia benzilor:

  Tuburi de latex (cauciu natural), se pot folosi la exerciti de recuperare fizica, prastie pentru divertisment, nadire grea la pescuit, catapulte etc. Coeficient de elasticitate foarte mare, O bucata de 1metru se intinde 5 metri, 25cm se intinde 100 cm.


  Am luat legatura cu Thera-Band si iata raspunsul primit:



Color progression resistance levels
Tube Colors



  Ca ajutor  va trimit  o schema care arata elasticitatea benzilor si tuburilor elastice, sper sa va fie de ajutor ca sa va hotarati.
Pentru prastie am vandut galben, rosu si verde. Cantitatea minima care se poate comanda este de un metru.
Acceptam sa fie preluat de curierul dumneavoastra cu plata ramburs.


4 m de TUB verde este in jur de 60 RON (3.35 Euro/m).

O zi buna va doresc!

SC PROCARDIA SRL
Str.M.Eminescu Nr.3
540043  Tirgu Mures
Romania

Tel: +40-265-251136,
Fax: +40-265-211682
        procardia@procardia.ro
        WWW.PROCARDIA.RO









by Raul Marian, Martie 2014

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu